EXPRESSEN OCH EXPO AVSLÖJADE

15 Mar

Idag den 15 mars 2014 ägnar sig Expressen och Expo att avslöja min ”hemliga” konversation med sajten Nordisk.nu, som i fem år varit så hemlig att den kunnat läsas på nätet.

Jag har hävdat att jag inte var riktigt på det klara över vad Nordisk.nu stod för.

Jag trodde då – några dagar efter det jag gått in i SD – att Nordisk.nu hade något samband med SD. Då jag ogillade det som skrevs på Nordisk.nu beslöt jag mig för att lämna SD!

Detta styrks av följande kommentar på sajten den 28 september 2009.

Stellan

Om du lämnar sverigedemokraterna på grund av vad som skrivits här på detta forum tror jag att du begår ett misstag. Nordisk.nu är inte kopplat till SD och endast en del av forumets skribenter kan anses vara anhängare av SD. Resten, för att inte säga flertalet, har nog en avsevärt hårdare nationalistisk inställning än SD. Själv stödjer jag endast sverigedemokraterna på det sätt att jag hoppas de kommer in i riksdagen snarast möjligt. Deras partiprogram betraktar jag som på tok för liberalt i invandringsfrågan för att jag skulle kunna sympatisera med dem. Inte heller delar jag dina åsikter i samma ämne. Det hindrar dock inte att jag anser att Du kan bli en tillgång för både SD och Sverige.

Expressen och Expo väljer att inte redovisa min inställning i invandrarfrågan. Den framgår av följande tråd på Nationell.nu

http://www.nordisk.nu/showthread.php?t=38256&highlight=bojerud

Jag fann tråden när jag sökte på mitt namn. Jag ville förklara mina politiska ståndpunkter och om möjligt vinna stöd.

Expressen och Expo återger konversation från den 24 september 2009 och kräver att jag då skulle ha vetat vilka som dolde sig under pseudonymerna Legatus och Aurvandil.

Expressen och Expo är avslöjade. De söker endast efter negativa uppgifter och går långt tillbaka i tiden. Men det visste vi redan tidigare.

De agerar både åklagare och domare, men glömmer att åklagarinstruktionen kräver att även det, som talar för den tilltalades fördel, skall redovisas.

Uppsåtet är enkelt. Vissa media söker demonisera Sverigedemokraterna genom att söka skandalisera enskilda SD-medlemmar.

Den illvillige agerar liksom den elake medvetet. Den onde är däremot omedveten om sin ondska och tror sig ofta vara god.

