JAG VAR NAIV

22 Feb

Jag var naiv då jag i slutet av december 2013 hälsade Mrutyuanjai Misha välkommen i mitt hem. Vi hade möte med SD säkerhetspolitiska råd och då jag är rullstolsburen, hölls mötet av praktiska skäl hemma hos mig. Misha presenterades och fick berätta om sig själv. Därefter valdes han enhälligt till medlem av SD säkerhetspolitiska råd. När han nu går ut i media med anklagelser mot SD känner jag mig lurad. Jag var naiv som trodde att det han sade var ärligt menat.

Ett svar to “JAG VAR NAIV”

  1. Kritisk mot DDR 2.0 22 februari, 2014 den 05:42 #

    Om det hela var ett Wallraffande från Mishra’s sida så är det ett beteende som hör hemma hos de lägst stående varelserna på denna jord. Om han är utsatt för hot så kommer det i en annan dager. Vi får förhoppningsvis reda på vilket snart.

Kommentarer inaktiverade.

