Ett livsverk förgäves och till föga nytta

17 Maj

Här kan envar se varför jag är den jag blev. Jag trodde ju på regeringens propaganda.

http://www.youtube.com/watch?v=F_J1pvnHR0Q

http://www.youtube.com/watch?v=8LfgwCis-Sc

 

Ett svar to “Ett livsverk förgäves och till föga nytta”

  1. Ingalill Hägg 18 maj, 2013 den 06:57 #

    Jag tror inte att ditt livsverk varit förgäves. Tvärtom så är jag övertygad om att du genom din genuina och ärliga personlighet inspirerat många av dem som kommit i kontakt med dig. Jag har i min ”Kungl Svea livgardes historia” ett tidningsurklipp från SvD 14/7 1979 då du tjänstgjorde som vakthavande major. Jag blev glad då jag såg att du blivit riksdagsman. För mig och alldeles säkert de flesta du kommit i kontakt med är jag övertygad om att du varit och är en stor inspirationskälla. I mitt tidningsurklipp citerar jag:
    ” I denna vecka har han gjort sig bemärkt som vakthavande major på Kungl. Slottet när I1 har gått högvakt. Hans resliga gestalt i m/ä har synts vida omkring och även ingjutit respekt hos bovarna i Gamla stan.” Visst är läget för vår försvarsmakt bedrövligt just nu men till slut måste väl förnuftet segra. Du har iallafall min röst. Lycka till Stellan!
    Fd officer

Kommentarer inaktiverade.

